Caroline - Örebro osv

Tjo Bloggen :)
Kul dag i örebro med Elli och Annie :) Mötte Fia på bikbok också . En kompis till min lilla albino följde med hem. Dock verkar dom inte gilla varandra särsklillt än så dom får sitta i varsin bur över natten .
Annars blev det lite gott till Safarii och Polly ( som den nya heter) , en tröja, en sjal, 2 ringar , grejer till rummet, o dataspel (a) blev så jävla sugen på attt spela sims i vintras , och mitt  grund paket är borta sen länge tillbax och eftersom att ingen av mina vänner äger ett sådant fick jag köpa ett nytt x) Vi köpte en laddare till kamerna så nu kan jag lägga in mangrunds bilderna ;)
Elli sover här inatt , och det blir Pretty Littel Liars och True Blood hela natten ! ;D
Peace Y

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0