Caroline - Ooppss

Tjo Bloggen :)
Jag känner mig lite "kamsen" nu... Jag har inte bloggat på ett tag och när jag väl gjort det har det inte varit med bilder osv. Men det är så att min överföringskabel till kameran är borta :( Jag ska försöka leta på den . Har massa bilder på kameran sen vi va o bada osv. Och Jag ska till Sara idag också så där kommer det  ju komma masssa bilder också!
Sommarjobbet är slut och så skönt som det var att slippa detta oljud till alarm på morgonen var helt underbart!
Jag ser verkligen framemot att ta emot pengarna för detta skitjobb!!
En annan sak som jag också verkligen ser framemot är att åka upp till Gävle med tjejorna . Ska bli skitkul o få med dom upp! Men som ni kanske redan räknat ut då så står bloggen troligen stilla hela den veckan tills Elli kommer hem igen. Laptops förljer med , men är inte så säker på internet uppkopplingen där ute.
Annars kommer det kanske några inlägg under veckan också ;)
Peace Y

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0