Caroline - My Own Time

Tjo Bloggen :)
Även fast sommaren är ljus vilket för med sin lycka så behöver alla en " My Own Time" ibland. Det är mycket som rör sig i mitt huvud just nu och jag vill inte säga att detta är negativt eftersom att allt just nu är posetivt ;) Men för att reda ut saker och ting så behövde jag en My Own Time idag. Så jag tog på mig skorna , hängde kameran över axeln (man vet ju aldrig , kan ju komma något man vill ta kort på ) satte på Corry koplet och gick en sväng. Det är sjukt skönt att bara kunna gå i en tröja och shorts utan att frysa fast det är natt.
Så nu har jag gått en sväng och jag har klarhet på några fler saker än innan iaf ;)
Peace Y

Kommentarer
Postat av: alexandra - urfotovinkel

Det är i Askersund nästa torsdag också :) klockan 18 ;)

2011-07-29 @ 00:29:15
URL: http://urfotovinkel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0