Caroline - Go´a Tjejor <3

Tjo Bloggen :)
Nu har de go´aste tjejorna i världen lämnat mitt hus för en kul kväll utan mig . Det suger att inte va 18 ...
Hur som helst så har vi haft kul här hemma hos mig medan det for kläder, hårspännen , hårborstar , hårfär(!!)skärp, smycken , skor och väskor  över hela rummet ^^, Och jag säger bara det Ellen , vi måste få upp Linnéas självkänsla! För gumman, du är visst underbar och supersöt <3
dags för slingor (a'
underhåret halvvägs
Efter ursköljningen blev det först lite glass på altanen och sen Glee ;) En "smygande" sak kommer upp för trappen och där står Ellen ;) Och hon ramlar av stolen ...
Ellen hittade sin nya bästis ;D
Efter fix oxh trix tjat och gnat ( (a' )  är dom klara, dock inte sminkade för de ska dom fixa hemma hos Ellen innan dom går ;)
Ett jättefint armband jag fick av sötisen Linnéa , tac så jätte mkt hjärtat <3

Peace Y

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0