Caroline - Blommor var jag än vänder

Tjo Bloggen :)
Nu ska jag sätta  mig och kolla på en film innan jag somnar . Jag kommer säkert sova lite sådär halvdåligt eftersom att jag nuförtiden har två marsvin istället för ett, vilket betyder att dom pratar ... dom bubblar på hela nätterna , och är tysta ca två -3 timmar i sträck sen kör dopm igång i typ 1-2 timmar och så håller dom på hela natten . Så igår natt satte jag på en film på datorn på lite högre ljud så jag hörde det istälelt för pipet av dom 2 små lurvarna . För jag har mycket lättare att somna till film än att bara ligga och vänta på att man ska somna . Det är något med att det inte är helt tyst och så lite ljus då och då. Förut när jag hade kvar tv;n på rummet hade jag alltid på "sleep time" två timamr ^^
Imrogon kommer Linnéa hit och jag ska slinga hennes hår ! Men det ska nog gå bra har ju gjort det iaf en gång förut *vissling hehe , ne, men det ska nog gå bra ;)
Bild från Furuvik när jag gör min årliga matning med mina bästisar kamelerna.
( Mamma är bra på det mesta men det där med fokus i fotografering är nog inte hennes starkaste sida.)
Peace Y

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0