Caroline - 21

Tjo Bloggen :)
Nu har jag packat upp och orkade inte lägga någon större energi på det så ALLT åkte i tvätt, sjalar och hela skiten !
Så nu fick jag brist på saker att ha på mig !! Men hittade n¨ågot jag kunde dra på mig . Jag ska nog gå till Ellen och Linnéa snart.
Efter 3 veckor och att ha sett ut som satan i håret har jag nu gått igång med plattången på det x) usch va bra de blev att få lite ordning ! Hade gärna laggt upp en bild ,men som sagt, dötrt batteri i kameran utan laddare :(
Juste , nu har jag äntligen fått lönelappen för mitt sommarjobb som jag försöker glömma  . Inget att ha minnen från ... Fick ialla fall mer pengar än jag ränkat ut att jag skulle få :D
Peace Y

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0