Jul-Lista



Pepparkakor - Lussebullar
Ischoklad - Marsipan
Köttbullar - Prinskorv
Julkorv - Julskinka
Lax - Sill
Revbensspjäll - Janssons frestelse
Ris a la malta - Risgrynsgröt
Rullsylta - Pastej - vet inte vad något är ^^
Glögg - Julmust
Ris a la malta - Risgrynsgröt
Ge -
Hemma - Borta
Utomlands - Sverige
Mysteriet på Greveholm - Dieselråttor och sjömansmöss
Chokladkalender - Paketkalender
Plastgran - Äkta
Arne Weise - Ernst



Hur och med vilka ska du fira jul i år?
Jag firar jul med hela min släkt. Både från pappas mammas , plastmammas och plast pappas släkt haha. Jag och min bror åker till pappa den 23 och tillbringar förmiddagen och lunchen hos pappa - där är också min plastmammas släkt - den 24, vid ca 2 åker vi till laxå där hela mammas släkt är och där är vi resten av dagen. Någon dag senare firas det en gång till med plastpappe släkten ;)

Vad önskar du dig i julklapp?
Inte så jätte mycket iår, skulle kännas bra att bara vara typ närvarande på jul se kalle anka , äta jul bord , träffa släkten osv ;) Men skulle sjukt gärna vilja ha en stjärnkikare :D

Vilken scen är bäst ur Kalles Jul klockan 15 på julafton?
Älskar hela !

Brukar dina julaftnar leva upp till dina förväntningar?
Ja nästan alltid , det var nåt år då mina kusiner fick för sig att dom blivit för stora för Kalle anka och ingen satt och kollade på det :(
Har du firat jul utomlands någongång?
Nej, jag har bara varit utomland 1 gång och då var jag typ ½ år.

Vilket jullåt är den bästa?
All är bäst! haha

Vilken julfilm är den bästa?
Har faktiskt inte sett så mång

Har du varit Lucia någongång?
Ja på dagis då det var mer speciellt att vara tärna än lucia haha ;D
Berätta om ett julminne som betyder mycket för dig:
Första julen med skillda föräldrar kommer jag ihåg att jag tryckte var ganska jobbig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0