Caroline - PojjkFavvo

Tjo Bloggen :)

Jag ska snart gå och möta Amanda och gå till skolan men tänkte göra ett kort inlägg först.
Snön kom igårr !!! Wiii äntligen!!!! :D haha
Kramsnö o allt, så snöbollskrig HERE I COME, eller?? haha ne jag håller mig helst utanför sånt, men det är kul o se folk på helt snömulade osvosv ;)
Har haft skit svårt o sova de senaste nätterna så har "suttit uppe" till typ 2-3 varje natt utan att känna mig ens lite trött, inte på morgonen heller, sjukt...

Nu sitter jag och lyssnar igenom min spellista PojjkFavvo haha där bla Justin Biber, Ulrik Munther , Chris Medina , John Meyer och Rascal Flatts ingår höhö skön musik såhär på morgonen ;)

Peace

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0