Caroline - Don´t Cry bby ;*

Tjo Blöggen ;D 

Haha jag borde vara sur egentligen eftersom att vi inte vann vår sista innebandynatt ikväll, men vi kom 2 och alla kämpade jättebra. Ja menar vi är ändå bäst av 3! :D Har man vunnit 2 år i rad är det inte hela världen att komma 2 på den 3 och sista året, tycker iaf inte jag. 
Dessutom var det mycket hårdare konkurans iår än annars, antingen vi som blivit sämre eller dom som blivit bättre haha 



Jo det är jag på bilden även om värsta bra bild osvosv 

2 astma attacker*stavning i laget idag också lite läskigt , stark som man är lyfter man stackarn ut i friska luften haha Va vad det nu jag hetter? BiifF!? 

Peace

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0